مكن تعبئة الملح من شركة المهندس منسي

مكن تعبئة الملح من شركة المهندس منسي

مكن تعبئة الملح من شركة المهندس منسي
مكن تعبئة الملح من شركة المهندس منسي

العميل: السلام عليكم

المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل: شركة المهندس منسي

المهندس منسي: أيوه

العميل: إزي حضرتك يا فندم

المهندس منسي: الحمد لله

العميل: معاك الخطيب من إسماعيلية

المهندس منسي: أهلاً وسهلاً

العميل: ربنا يخليك يا باش مهندس، هوه في مكن تعبئة ملح

المهندس منسي: إن شاء الله

العميل: مانيوال ولا ديجيتال؟

المهندس منسي: في نص أتوماتيك وفي أتوماتيك كامل

العميل: النص أتوماتيك دوت اللي هوه إحنا بنسميه مانيوال ولا شغال إزاي؟

المهندس منسي: لا مانيوال يعني يدوي، يعني تعبي في كوز، إنما سيم أتوماتيك يعني نص أتوماتيك يعني إنك إنت بتحطلها الكيس هي تعبيهولك، وبعد ما تعبيه تروح حطه على سير كده يقوم واخده ولاحمه وموديه الناحية التانية

العميل: لا ما هو ده اللي أنا شغال بيه النص ده، لأ حضرتك أنا عايز المانيوال اللي هوه كله تروس، الديجيتال ده بديله أمر وهو…

المهندس منسي: إحنا بنسميه أتوماتيك كامل

العميل: تمام… هوه حضرتك المكنة تعمل في حدود كام؟

المهندس منسي:

العميل: الله المستعان، كانت بـ 5000 زادت؟

المهندس منسي: لا عمرها ما كانت تعمل 5000، دي كانت بـ نزلناها خليناها بـ

العميل: تمام… طيب حضرتك المكان فين بالضبط عشان لو كده أجي لحضرتك؟

المهندس منسي: إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية، 6 أكتوبر

العميل: تمام… خلاص هشوف وهرد على حضرتك كده

المهندس منسي: ماشي يا غالي

العميل: مشتكرين خالص يا باش مهندس، اتفضل