مكن تغليف اللب والفول من شركة المهندس منسي
مكن تغليف اللب والفول من شركة المهندس منسي

العميل: سلام عليكم
المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل:أ/ عبد الله معايا
المهندس منسي: المهندس منسي معاك
العميل: إزيك يا باشا
المهندس منسي: أهلاً بيك
العميل: أنا كنت عايز آخد فكرة بس عن أسعار المكن تغليف اللب والفول والكلام ده
المهندس منسي: آه في منه نص أتوماتيك وفي منه أتوماتيك
العميل: النص أتوماتيك عامل كام؟
المهندس منسي: النص أتوماتيك عامله ، إحنا بنسمي بالدولار بس عشان خاطر ثبات إنما إنت هتدفع بالمصري عادي
العميل: خلاص ماشي، طب دي عامله في حدود أد إيه؟
المهندس منسي: ما هو ضربهم بقى في …
العميل: طب هوه الأتوماتيك عامله كام؟
المهندس منسي: عامله
تمام ماشي، طب والهاف دي شغاله حلو يعني، الهاف أتوماتيك؟
المهندس منسي: آه الـ 2 شغالين زي الفل إنت بتاخد من المهندس منسي، دي ماركة عالمية
تمام ماشي، هوه مكان حضرتك فين؟
المهندس منسي: إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية، 6 أكتوبر، العبور
تمام ماشي، في ديسكاوند فيها ولا دي أسعار ثابتة
المهندس منسي: آه في ديسكاوند إن إنت لو جبتلنا بالدولار تاخد 5% خصم
العميل: 5% بس مش أكتر من كده
المهندس منسي: آه… لا ده إحنا شركة مش واحد بيبيع
العميل: آه… تمام ماشي
المهندس منسي: ماشي يا باشا
العميل:ماشي يا باشا
المهندس منسي: مع السلامة