مكن تغليف اللب والفول من شركة المهندس منسي

مكن تغليف اللب والفول من شركة المهندس منسي

مكن تغليف اللب والفول من شركة المهندس منسي
مكن تغليف اللب والفول من شركة المهندس منسي

 

العميل: سلام عليكم

المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل:أ/ عبد الله معايا

المهندس منسي: المهندس منسي معاك

العميل: إزيك يا باشا

المهندس منسي: أهلاً بيك

العميل: أنا كنت عايز آخد فكرة بس عن أسعار المكن تغليف اللب والفول والكلام ده

المهندس منسي:  آه في منه نص أتوماتيك وفي منه أتوماتيك

العميل: النص أتوماتيك عامل كام؟

المهندس منسي:   النص أتوماتيك عامله ، إحنا بنسمي بالدولار بس عشان خاطر ثبات إنما إنت هتدفع بالمصري عادي

العميل: خلاص ماشي، طب دي عامله في حدود أد إيه؟

المهندس منسي:   ما هو ضربهم بقى في …

العميل: طب هوه الأتوماتيك عامله كام؟

المهندس منسي:   عامله

تمام ماشي، طب والهاف دي شغاله حلو يعني، الهاف أتوماتيك؟

المهندس منسي:   آه الـ 2 شغالين زي الفل إنت بتاخد من المهندس منسي، دي ماركة عالمية

تمام ماشي، هوه مكان حضرتك فين؟

المهندس منسي:   إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية، 6 أكتوبر، العبور

تمام ماشي، في ديسكاوند فيها ولا دي أسعار ثابتة

المهندس منسي:   آه في ديسكاوند إن إنت لو جبتلنا بالدولار تاخد 5% خصم

العميل: 5% بس مش أكتر من كده

المهندس منسي:  آه… لا ده إحنا شركة مش واحد بيبيع

العميل: آه… تمام ماشي

المهندس منسي:  ماشي يا باشا

العميل:ماشي يا باشا

المهندس منسي:  مع السلامة